A REISSWOLF Budapest Adat- és Dokumentumkezelő Kft. az Európában
legismertebb és legtöbb országban jelen lévő dokumentumkezelési tevékenységet folytató franchise hálózat
tagjaként 2003-ban kezdte meg működését, a papíralapú dokumentumok és egyéb adathordozók biztonsági
tárolásával és megsemmisítésével kapcsolatosan.
A REISSWOLF dokumentumkezelési megoldásaiban ötvözésre került az anyavállalat több mint 30 év alatt a
nemzetközi piacon szerzett tudása és tapasztalata a hazai jogszabályi követelményekkel, valamint azzal a
gyakorlati igény- és kívánalom halmazzal, amit a már meglévő és leendő ügyfelek támasztanak. Mindez azt
eredményezi, hogy ma a REISSWOLF által biztosított lehetőségek hatékony, gyors és a lehető
legbiztonságosabb dokumentumkezelési megoldásokat nyújtják mind a papíralapú, mind pedig az elektronikus
dokumentumok kezelése, feldolgozása és tárolása terén.
Bértárolás és adatszolgáltatás
A REISSWOLF dokumentumkezelési megoldásaiban kiemelt szerepet tölt be a partnerei számára végzett
bértárolás és az abból történő adatszolgáltatás megfelelő biztosítása, amit naprakész, elektronikus
nyilvántartás is támogat. A zárt, őrzött telephelyen lévő irattár több tízezer - a REISSWOLF által
kínált tárolási egységektől akár eltérő – irattároló doboz befogadására és feldolgozást követően
rendszerben történő tárolására alkalmas, melynek alapja az irattár méretére optimalizált speciális fém
polcrendszer. A helyiség biztonságáról 4 zónás külső-belső védelmi rendszer, folyamatos élőerős
biztonsági szolgálat, 24 órás megfigyelő és rögzítő kamera-rendszer, mágneskártyás belépőrendszer,
valamint a biztonsági szolgálathoz és a tűzoltósághoz bekötött riasztással ellátott füst és tűzérzékelő
gondoskodik a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
A REISSWOLF a betárolt dokumentumokat gyorsan és hatékonyan – a REISSWOLF-nál az iratok nem vesznek el
-, a biztonsági előírások messzemenő betartása mellett folyamatosan rendelkezésre tudja bocsátani. A
bértárolt dokumentumokból a partnerek igényétől függően akár nagyon rövid határidővel is vállalja a
REISSWOLF az adatszolgáltatást akár doboz, dosszié, vagy irat szinten is, legyen az helyszínen történő
betekintés biztosítása, eredeti dokumentum partner részére kölcsönzéssel történő eljuttatása, vagy
szkennelt dokumentum elektronikus úton történő megküldése.
Iratrendezés
A REISSWOLF vállalja a hazai jogszabályokban előírt, valamint a partnerek belső normáiban meghatározott
és a gyakorlatban követett őrzési idők figyelembevételével dokumentumok feldolgozását, rendezését, mely
során élesen szétválasztásra kerül a megsemmisítendő, a tovább őrzendő és az esetlegesen levéltárba
adandó iratok köre. A rendezés során készülő iratjegyzékek betekintést nyújtanak a tovább őrzendő
iratokról, valamint mellékletül szolgálhatnak akár egy selejtezési-, vagy egy levéltári átadás-átvételi
jegyzőkönyvhöz. A rendezési- és azzal összefüggő feladatokat a REISSWOLF igénytől függően telephelyén,
vagy akár a partnernél is elvégzi.
Iratkezelési Szabályzat és Irattári terv
Az iratkezelési szabályzat és a mellékleteként szolgáló irattári terv feladata, hogy a vonatkozó
jogszabályok és belső normák alapján keretet adjon a beérkező és helyben keletkező dokumentumok
kezelésére, feldolgozására és őrzésére. Igény esetén a REISSWOLF vállalja a már meglévő szabályzat
felülvizsgálatát, aktualizálását, szükség esetén – a helyi igények messzemenő figyelembevétele mellett –
új szabályzat elkészítését, közreműködést az illetékes hatóságokkal a jóváhagyatást illetően, valamint a
bevezetésében történő segítségnyújtást.
Iratok szállítása
A dokumentumok szállítása – logisztikai háttér biztosítása mellett - külön erre a célra kialakított,
zárt, emelőhátas, fémfalú tehergépjárművekkel történik az útvonal GPS technikával történő nyomon
követése mellett, ami megfelelő garanciát és biztonságot jelent az iratok fizikai állapotának megóvására
a szállítás lebonyolítása folyamán.
Irattári dobozok értékesítése
A REISSWOLF eltérő méretben forgalmaz irattároló dobozokat, hagyományos- vagy akár savmentes
alapanyagból készült levéltári dobozokat. A dobozok kialakításuknak köszönhetően tartósak, nagy
szilárdságúak, megfelelő állagvédelmet biztosítva a bennük tárolt iratok számára, könnyen szállíthatók
és optimális tárolási lehetőséget biztosítanak. Külön megrendelés esetén lehetőség van egyedi feliratok
megjelenítésére, vagy speciális igények biztosítására (pl: külön bedobónyílás, plombahely).