2024 novemberétől jogszabályi előírások szabályozzák a papíralapú dokumentumok
digitalizálását, azok elektronikus hitelesítését és az ezt követő selejtezést.
Hogyan csökkentheti tárolási költségeit?
Ha szeretné minimalizálni a papírdokumentumok tárolási hely- és erőforrásigényét, akkor a
digitalizálást és az elektronikus hitelesítést erre szakosodott, felhatalmazott
szolgáltatóval kell elvégeztetnie.
Miért érdemes hivatalos szolgáltatóval dolgozni?
Jogszabályoknak megfelelő: A hitelesítés után a dokumentum
digitális változata jogilag egyenértékű a papír alapúval, így a a dokumentum eredeti
példánya selejtezhetővé válik.
Költséghatékony: Csökkennek a tárolási és archiválási költségek.
Időtakarékos: Nincs szükség hosszú távú fizikai tárolásra.
Fontos! Ha saját maga végzi el a digitalizálást és hitelesítést, a
papíralapú dokumentumot továbbra is meg kell őriznie a törvényben előírt ideig, és azt
megelőzően nem selejtezheti!
Az Önök számára biztosítjuk a hatályos jogszabályoknak megfelelő, gyors és
költséghatékony digitalizálást és elektronikus hitelesítést. Ehhez stratégiai
együttműködést alakítottunk ki a sokéves tapasztalattal és kiemelt referenciákkal
rendelkező Contaction Kft.-vel.
Lépjen kapcsolatba velünk!
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
partnerünkkel az alábbi űrlap kitöltésével!
Jogszabályi háttér
📜 321/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet – A digitális
állampolgárság egyes szabályairól.
📜 322/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet – A digitális
szolgáltatások és a digitális állampolgárság szolgáltatásainak műszaki
követelményeiről.
Partnerünk kiemelt referenciái
Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóság
Paksi Atomerőmű Zrt.
Várkapitányság Nonprofit Zrt.
Honvédelmi Minisztérium Hadtörténeti Intézet és Múzeum Központi Irattár
Sikeres elküldés
Köszönjük megtisztelő érdeklődését!
Szakértő partnerünk hamarosan felveszi a kapcsolatot Önnel.